Wednesday 8 August 2012

Post Penghargaan Lewat 2 bulan~

Assalamualaikum..sepatutnya entri ni saya buat 2 bulan yang lepas, yakni masa birthday saya yang ke-22 tahun itu hari. Tapi tak tahu la di mana silapnya, saya tak dapat nak buka blog adik saya Miss Haza. And beliau pun tak dapat nak bukak blog saya, so dia hantar link entri beliau masa tu untuk saya. Sejujurnya, saya terkejut dan terharu sebab ada juga yang concern and sudi menyelitkan perihal hari lahir saya dalam blog beliau..huwaaa..terharu siot..nak baca? klik bawah ni ~~


-MOHON KLIK DI SINI YE AWAK-AWAK HEHE-

Biarpun entri nya pendek dan ringkas, tapi itu dah cukup buat saya terharu tau..hehe..terima kasih banyak-banyak sebab rajin menaip entri untuk kak wani. sayang fizah!!! 








Dear En. A, cepat la online. saya rindu ni.. ehehe :p

No comments:

Post a Comment

Sila Beri Sepatah Dua Kata