Thursday 4 August 2011

Rojak

huuhuhu...walaupun dah 4 hari aku agak tertinggal..tapi rasa tak terlambat nak ucap Selamat Menyambut Ramadan al-Mubarak...moga ibadah kita tahun ni diterima dan mudah-mudahan mendapat barakah dariNya..hurmm..yup..i'm quite envy nowadays..siapa2 pun tak tau..only me and myself je yang tau hal ni..:p

kenapa aku envy..ada sebabnya..huhu..tapi takkan aku nak cerita kat sini..huhuhu..Oh God! What a tough situation i've go through lately..rasa macam ada rama-rama dalam perut haha..*gila tol translate bulat2.

haha! takda point nak story2 hari ni..tapi nak cerita juga....adui degil betul ko ni wani..hurmm..entah la..semenjak dua menjak ni hati dah tak tenang mengenangkan yg aku akan pulang ke KL..ke Shah Alam lebih spesifik lagi huhu..haishh..ada masalah regarding to my penempatan nanti..tak tau lah macam mana manusia yang bakal berkongsi hidup dgn aku huhu...dah patah balik macam mula2 masuk dulu pulak la nanti..

aku sebenarnya sakit hati dengan warga2 sebelah yang berlagak and annoying..pakej diorang nie 1 negara pun macam tu kot XD


p/s: takda idea..bye

3 comments:

  1. wah3... salam ramadhan...

    ReplyDelete
  2. slamt mnyambut bulan puase akak...

    ReplyDelete
  3. fezul-ape yg wah3..hehe..erkk..ajo aq tuka lagu...edit2..x reti la...
    miss haza-slmt mymbut bln pose gak :)

    ReplyDelete

Sila Beri Sepatah Dua Kata