Monday 30 June 2014

Hari Terakhir Latihan Industri

Assalamualaikum,




finally the time has come. it is the time when we need to say goodbye to our practical training place. rasa baru je masuk Februari haritu. Tup tup hari ni dah 30 Jun! cepat sungguh masa berlalu. alhamdulillah berkat kesabaran berjaya jugak tempuh waktu praktikal dengan penuh ketabahan. Tak sangka saya mampu menjalani ibadah praktikal sorang diri. kih kih kih. well, doing practical at your place is not so tough ha?




disebabkan hari ni puasa, so jumaat yang lepas telah diadakan jamuan perpisahan untuk saya. eceh! untuk saya dan pakcik sebelah saya ni katanya! tapi apa-apa pun alhamdulillah dan terima kasih semua. maaf tak sempat nak tangkap gambar. Gua acah-acah malu hiks. 




Saya dapat hadiah. Tuala dan Pen ;)










patutnya Cik Wani. Entah macam mana boleh tertinggal "I" kat belakang haha. 





Last but not least, terima kasih Pejabat Daerah dan Tanah Larut dan Matang atas peluang yang diberi. Insyaallah pengalaman yang diperoleh akan digunakan dengan sebaik mungkin di masa hadapan. aamiin.





Lupa pulak, Selamat berpuasa semua *wink

No comments:

Post a Comment

Sila Beri Sepatah Dua Kata