Tuesday 31 December 2013

Kisah 2013

banyak cerita suka duka berlaku sepanjang tahun. mana yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan. 

1. Tahun baru 2013 disambut dengan menghadap laptop ini dengan tiada perasaan untuk terlompat-lompat di Dataran mahupun di laman rumah.

2. 25 Februari 2013 menyaksikan bagaimana aku ditinggalkan oleh beliau selepas 7 bulan bersatu meletops. ops. over disitu

3. Memulakan semester baru yakni semester 5 dengan housemate baru, dan separuh daripadanya belum pernah berkenalan. 

4. Mula berkenalan rapat dengan salah seorang senior sekolah yang mana kisahnya ada aku abadikan dalam blog buruk ini.

5. Pertama kali overnite. *haha yang ni pun nak cerita ke*

6. Tahun yang mana aku bersemangat nak kurus tapi..entahlah..kuruskah aku? cekidaud!





















7. mula terjebak dengan cinta kampus. siapa makhluk itu biarlah dirahsiakan. bahaha! =.=

8. Pertama kali berpuasa di Puncak Perdana. pengalaman puasa paling manis. glad to know that will be having fasting moment again at Puncak next year. 

9. Menyambung tugas sebagai pelajar tahun akhir

10. mula terasa sedih kerana ini merupakan tahun terakhir di puncak, tahun terakhir bergelar student, semester terakhir bersama kawan-kawan.

11. Menerima anak saudara baru , welcome to the family Nur Alesya Umairah ;)

12. Having my MPG.

13. and yeah, menghabiskan sisa-sisa terakhir di Puncak. 



pejam celik pejam celik sudah tiga tahun aku disini. banyak benda aku pelajari sama ada dalam mahupun luar kelas. hopefully 2014 menjanjikan sesuatu yang manis buat aku dan semua :')

No comments:

Post a Comment

Sila Beri Sepatah Dua Kata