Wednesday 9 October 2013

Jangan Nilai Buku Dari Kulit

o yeahh..tak kira la buku tu berkulit nipis sekalipun, please jangan pandai-pandai nilai sebelum menyelak ke dalam..pagipagi morning ni..saya dapat satu kata-kata yang sangat bernas..dan saya rasa kagum..kagum kerana dia muda dari saya tapi dia lagi matang dan berani dari dari..wohoho..saya mengaku saya sangat penakut dan cepat gemuruh..kadang-kadang secara tak semena-mena saya agar menggeletar tak kena tempat menyebabkan saya terpaksa tidur untuk bertendang eh bertenang..

apa kata-kata bernas itu? ahaa..ini dia hokay~


"awak anggap macam ni la, kecantikan dan keburukan kita mungkin kita sendiri tak nampak, tapi orang lain nampak, and orang tu boleh bantu"


rasa macam..eh, apasal budak ni bagus sangat? kenapa dia boleh fikir camtu ek? muahaha apa benda la ko ni wani woi..tapi..bila difikir-fikirkan balik..memang betul la apa dia cakap kan..hehe..

ok..tak ada idea..nak share ayat tu je..layan hindustan ni tak boleh fokus..dicampur susah hati pasal esok..huuu..bye..


2 comments:

  1. betol. kengkadang tuh orang laen lebih nampak kelebihan diri kita sebab kita terlalu fokus pada kekurangan diri kita. gud luck !

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe betul tu..btw thanks for blogwalking kat blog saya :)

      Delete

Sila Beri Sepatah Dua Kata