Wednesday 20 March 2013

Happy birthday my beloved boyfriend


typing text

"Selamat hari jadi..smoga pnjg umo murah rezeki.. :) sayang ayah!"

1 message received 

"Thank you my daughter"

Ya Allah..tetibe rasa sebak sekejap..huwaa..homesick sebenarnya ni..heheh..sedar tak sedar ayah dah menjangkau umur 55 tahun..and membuatkan saya selalu berfikir..apa yang saya dah bagi kat ayah sepanjang 22 tahun 9 bulan saya hidup..huhu..ayah dah bagi segala-galanya semenjak saya keluar dari perut mak, sampailah sekarang saya dah pun berada di tahun terakhir sebagai seorang penuntut di UiTM yang terchenta ni..hurm..terlalu banyak pengorbanan..dan saya tak dapat nak balas sebaik dan seelok pemberian dari ayah kepada saya..

masa kecik-kecik ayah sangaaatttttttttt garangggggggggggggg...saya selalu kena pukul sebab saya nakal..haha..you name it, i got it on my body yeah yeah ~~ *ok dah mula kelaut* haha..tapi dah besar-besar ni..saya fikir yang positif-positif..ayah buat untuk kebaikan..ayah pukul, ayah marah sebab sayang hokeyyy..bukan sebab ayah pilih kasih..











dan bila daku di kejauhan, baru saya mengerti betapa sayangnya ayah pada saya.. *smile plus teardrops*



No comments:

Post a Comment

Sila Beri Sepatah Dua Kata