Friday 14 September 2012

Mukadimah untuk Semester 4

1. Sem ni agak semangat nak pergi kelas sebab ada muka-muka baru.. *gatai*

2.Sem ni agak semangat nak pergi kelas sebab muka-muka baru tu boleh dikatakan ambil kelas yang sama dengan saya termasuklah kelas Mandarin and kelas elektif. yihaaa!!! *double gatai*

3.Sem ni tak letih sebab dapat rumah paling bawah, siap ada pokok bunga lagi kat tepi tingkap and balkoni *terima kasih UiTM and pakcik makcik cleaner :D*

4.Sem ni dah mula menjinakkan diri dengan kain batik secara total, walaupun cara pemakaian tak ubah macam bangla kat site haha!

5.Belum pernah lagi tersilap masuk kelas walaupun timetable tak print out and tampal kat dinding lagi hehe

6.Kalau boleh, sem ni nak banyak ketawa dari menangis. Tengah praktis, harap-harap kekal :')

7.Sem ni beli pencil case yang besar semata-mata nak sumbatkan C3 purple saya *why? takde bag nak ke kelas -.- *

8.Sem ni dapat katil bawah. Kepada yang mendiami katil saya sem lepas, saya doakan anda selamat mendaki katil tu. Kalau rajin, panggil la maintanance pasang balik tangganya haha :p

9.Sem ni dah pandai guna pencuci muka woooo~~~

10.Sem ni kawan sebilik dah jadi tunangan orang. alhamdulillah. tumpang gembira :D

11.hurm..tu jela kot.. :')



"Perempuan yang selalu berkata "Saya tak apa-apa , saya okay" itulah perempuan yang kuat walaupun dia sedang mengesat air matanya :')" (PenMerah [dot] com, 14 Sept 2012)

No comments:

Post a Comment

Sila Beri Sepatah Dua Kata