Monday 17 September 2012

Yang Disyaki Akhirnya Menyerah Diri




Hehe..assalamualaikum semua! First-first sekali nak wish Selamat Hari Malaysia untuk semua warganegara Malaysia tak kira di mana ceruk anda berada..bersyukur sebab kita hidup dalam keadaan aman tanpa perlu mencongak masa bila bom nak meletup depan laman rumah hewhew.

Boboiboy? saya bukan nak promote kartun ni. Siapa yang selalu follow blog saya mesti akan pernah terbaca entri pasal beliau. Tak pernah baca? mohon klik SINI hehe. Yup, saya dah lama syak siapa yang sebenarnya si Boboiboy ni. Oh lupe, dulu dia guna nickname Boboi, lepas tu dia tukar pulak jadi Boboiboy. Pengaruh dari anak buah beliau gamaknye tihihi :p

Ok cerita dah tenggelam punca, hindustan punya pasal *salahkan hindustan pulak haha :p* macam ni..semalam saya keluar dengan beliau beramai-ramai. Biasa la dah lama tak jumpa ada jela benda nak diborak and dikorek. So, beliau tanya kisah hidup saya yang terlatest. Saya malas nak cerita sebab takde yang menarik nak diceritakan pun. huhu. tapi tak semena-mena beliau bertanya pasal hal cinta air mata leleh saya, siap cakap


"awak ape cerita dgn pakwe awak? saya tengok asyik sedih je"


saya pun jadi terkejut. Tengok dari mana? fb saya beliau block. Tapi saya 100% sure dari mana beliau tahu. Sebab kat sini banyak bersemadi cerita ceritot saya selama ni hehe. So, beliau pun cakap


"sebenarnya, sayalah boboiboy"


haha. saya dah lama agak. Even kat bestie a.k.a kembar awak si debab tu pun saya ada cakap benda yang sama. Tapi dia cakap tu perasaan saya je. Plish la. anda-anda takkan mudah memperbodohkan saya ok. Saya boleh tahu kalau orang tipu saya. hehe :D

Lepas tu baru saya tahu, selama ni beliau memang baca la blog saya ni. Tiap kali saya update je, beliau akan baca entri saya wuhuhu..Patut la tahu semua benda. and secara automatiknya muka saya mula berasa macam baru lepas keluar dari sauna. Dah la malu kena bahal dengan housemate tak habis, beliau pulak buat pengakuan mengejut *boleh dikatakan mengejut jugak la*. Pergh, sumpah panas! -..-

Apa-apa pun, thanks sebab keluar semalam. hehe. and, thanks sebab bagi souvenir tu. jenuh jugak nak membuka semalam haha.


Inilah souvenir yang diberi beliau secara tak sengaja hewhew. Kuantan mari~


Kepada Boboiboy, thanks for your advice, and also thanks sebab bagi motivate kat saya ni. Saya doakan awak sukses dengan kerjaya awak. Hey, cepat-cepat jadi engineer and settle down sebelum Zul grad. Nanti kitorang datang wedding awak ok ! :'D






"Saya? Do pray for me ok ! :D"


1 comment:

  1. Insyallah...hai....malu lah gini..

    By BoboiBoy

    ReplyDelete

Sila Beri Sepatah Dua Kata