Wednesday 16 May 2012

Sapo Ekau Ni Ha?

Heh. tiba-tiba cakap nogori padahal orang tepeng haha. Aku baru perasan si penstalker dalam diam mula munculkan diri, membuat aku tertanya-tanya di wall facebook siang tadi :-

hensem kan muka aku? baik kau angguk! :p

hehe..ini disebabkan seorang hamba Allah yang menggunakan nama samaran BOBOI yang..err..sepertinya seakan-akan alert dengan setiap entri yang aku post..


Dia dah cakap dia selalu tengok blog aku..memey la dia alert =.="

kah kah kah..apa-apa pun kepada BOBOI.. terima kasih sebab jadi pembaca setia wannabe blog saya. Blog saya ni merapu je lebih tapi awak still juga baca kan? so sweet :)


p/s : boboi, bagi la klu sikit. :p

5 comments:

  1. Ish....xpelh..bia lah boboi jd pembaca yg setia...itu dah mncukupi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe boboi2..tp ok gak..ade la teman ilang stress ni :P

      Delete
  2. hehehe.. untung ade peminat kak .. :))
    ade gak yang bace.. kan.. ;p

    ReplyDelete
  3. haha...malangnye peminat ini udah mghilang dik

    ReplyDelete

Sila Beri Sepatah Dua Kata