Tuesday 27 May 2014

Mamee Chef - Malacca Factory Visit Invitation. sobs

Assalamualaikum...



baru hari ni buka email. dan saya dapat first  invitation dari Nuffnang untuk lawatan ke kilang Mamee Chef di Melaka.










 bila dapat invitation ni, terus berdetik dalam hati ;



"aku blogger ke?"




hiks. propa sangat. tapi itu la. saya rasa macam dah terlambat je. Sabtu ni event nya. plus, jauh pulak gathered area. kalau saya stay Shah Alam probably it is not a big deal la kot.



tak mengapalah, bukan rezeki saya untuk menjadi salah seorang daripada 60 bloggers yang akan join event ni. so, those yang akan pergi 31 Mei ni, good luck ok! selamat berjalan-jalan! kalau pergi Jonker Street jangan lupakan daku. sobs *sapa la yang nak ingat saya?* :p 























No comments:

Post a Comment

Sila Beri Sepatah Dua Kata