Sunday 14 October 2012

Wondergirl Yang Wonderful

Assalamualaikum, hari ini hari meletihkan sebab kitorang baru saja menyelesaikan modul keenam Kemahiran Insaniah. Sah malam ni saya membuat tak hengat punya hehe. Tapi tiba-tiba tangan gatal nak menaip sesuatu. Tadi ternampak rakan kat muka buku post video pasal Wondergirl menari sambil berbaju kurung. Rasanya ini kali pertama kot artis K-Pop mengenakan pakaian kebangsaan a.k.a pakaian tradisi gadis melayu a.k.a outfit feveret saya *sebab saya skema sangat kot pakai baju kurung pegi kelas? tapi saya suka !*

Memandangkan broadband saya tiba-tiba dalam keadaan mode baik, saya dapatlah tengok link yang dipost tu secara terus tanpa sangkut mangkut hehe. Ok je, sikit pun tak nampak diorang awkward dengan outfit tu. Agak-agak diorang prektis dulu kot menari dengan baju kurung berhari-hari sebelum perform kan ? hahahaha!!!! ok tak kelakar kan. Sila teruskan membaca.

Errr...cakap banyak pun buat apa..silalah layan video di bawah ini ye reader-reader sekalian. kalau ada yang korang berkenan nak buat bini ke, kakak ipar ke, adik ipar ke, menantu ke, rasa baik korang pilih saya je kot. Eh sorry terpromosi :p


Tengok ni !



Terima Kasih Cik pengupload ! :D










Mata dah mengantuk. Berita gembira buat saya si insomnia. :'D

No comments:

Post a Comment

Sila Beri Sepatah Dua Kata